Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

 

Meest gestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen worden pas verzonden na betaling. Bij ‘iDEAL betalingen’ wordt de bestelling zo snel mogelijk verzonden. Wij versturen bestellingen binnen enkele werkdagen naar je toe. Mocht t toch wat langer duren, dan nemen wij altijd contact met je op. Wil je zeker weten wanneer een bestelling wordt verzonden, stuur dan een e-mail naar info@livingforkids.nl

Kan ik mijn bestelling volgen?
Indien de bestelling per pakketpost is verzonden ontvang je per omgaande een Track & Trace code. Op de website van PostNL kun je je bestelling volgen en precies zien wanneer deze bij je wordt afgeleverd. Kijk ook op Bezorgen. Indien je bestelling per brievenbuspost is verzonden, ontvang je geen Track & Trace code.

Kan ik een bestelling retourneren?
Wij doen er alles aan om je via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze natuurlijk geretourneerd worden. Echter er gelden voor retouren wel enkele voorwaarden welke vermeld staan op de pagina Retourneren.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe kan ik dat doen?
Wanneer je een bestelling wilt annuleren, verzoeken we je ons dit zo snel mogelijk per email te laten weten. Vermeld hierin indien nodig je bankgegevens. Wij bevestigen je verzoek per e-mail. Als de bestelling nog niet is verzonden zullen we het aankoopbedrag, wanneer je dit al voldaan hebt, terugstorten. Alleen indien de bestelling nog niet is verzonden, zullen we tevens eventuele verzendkosten aan je crediteren. Indien de bestelling al is verzonden, storten we het aankoopbedrag terug zodra we het artikel/de artikelen retour ontvangen hebben.

Levert Living for Kids ook naar het buitenland? 
Living for Kids levert ook naar het buitenland. Wil jij je bestelling naar een ander land laten versturen, neem dan contact met ons op per mail: info@livingforkids.nl

Hoe kan ik jullie het snelst bereiken? 
Living for Kids is bereikbaar via of kijk bij contact.

Klachten
Ondanks alle inspanningen van onze kant, kan het natuurlijk voorkomen dat er iets niet goed gaat met de afhandeling van de bestelling of dat er iets mis is met het aangekochte artikel.

Heb je een klacht: stuur een email naar info@livingforkids.nl. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op en proberen samen tot een oplossing te komen. Verkeerd geleverde artikelen worden indien mogelijk omgeruild (op onze kosten) of worden terugbetaald indien niet meer leverbaar.